Řešte opravdové problémy, ne tyhle pseudokauzy.

Snaha omezit sexistickou reklamu se může zdát malicherná. Avšak reklamu potkáváme doslova na každém kroku a ovlivňuje životy nás všech. Proto bychom se měli zajímat o to, na jaké reklamy se díváme a jaké reklamy posloucháme. Opravdu chceme vídat reklamy, které zobrazují násilí na ženách jako něco běžného nebo říkají, že na ženě je důležitý jen vzhled?

Sexismus v reklamě není pseuodokauza, ale opravdový problém. Výzkumy uvádějí, že 80 % Čechů a Češek považuje reklamu za součást moderního života a 84 % si myslí, že reklama manipuluje s lidmi. (Češi a reklama v roce 2014)  

Sexistické reklamy se podílí na šíření mýtu krásy, který může vést k psychickým poruchám. Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR uvádí, že v roce 2015 bylo hospitalizováno 3 561 osob s poruchou příjmu potravy a 88 % z nich byly ženy.

Sexistické reklamy mnohdy normalizují násilí na ženách. Podle Amnesty International se v Evropské unii každá třetí žena starší patnácti let stala obětí fyzického či sexuálního násilí. Část z nich přitom věří, že vinu nesou ony samy, což vyplývá mimo jiné ze stereotypů předávaných také v reklamách.